sömnlöst!!!

Dagen har rullat på fast vi inte har varit ute speciellt mycket och inte har jag fått nått gjort inne heller...
Varit på gårdsmöte i dag..eller vad man nu kan kalla det :) möte med alla som bor här :) Riktigt trevligt, nu vet man i alla fall vilka som bor i huset haha man har ju lixom ingen koll när man bor så här på hörnet som vi gör :) Vi bladdrade på om ditt och datt..fick sen reda på att det skulle göras en visning på en lägenhet i morgon..och där kom klumpen i min mage...hoppas för satan att det inte stämmer. Inte för att jag önskar någon illa eller inte önskar någon att få chans till lägenhet...men tänker mera på dennes koppel av folk man kanske inte vill ha rännandes här :( Jag trivs som bara den här..och det nya liv som jag och mina barn byggt upp..Alla människor jag medvetet och omedvetet valt bort att ha i min närhet, vill jag verkligen INTE ha i min närhet. Men men...det lär väl visa sig hur det blir och om jag har rätt!!!
 
I morgon är det kryssningsdax med mina fina killar, camilla och linnea :) Ska bli mysigt 💕 som alltid när vi gör något :))
Och här ligger jag sömnlös...skulle behöva sova nyss för det kommer bli en låååång dag :)
 
Tjillevippen <3 Käre gode gud......
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: