Nöjd & Stolt :)

Nöjd och stolt över mig själv :) Äntligen efter så där 39 år så gör jag det jag vill, säger det jag tycker och tänker, säger i från när jag inte vill något och min konflikt rädsla är som bort blåst...skönt som attan är det :)) önskar jag kommit på detta tidigare..så hade jag sluppit mycket. Men men kanske är sant att man lär så länge man lever :))
 
Märks att det är sommar lov..man ser knappt skymten av nicklas, ute för jämnan och sover hos kompis :) precis som det ska vara :) Fast jag har det lite tomt..stackars mig haha 
 
Tänk att på torsdag fyller mitt minsta lilla hjärta 2år...herre gud vad tiden gått fort!!  Men ändå känns det så avlägset..våran sjukhus vistelse, känns som om det var massa med år sedan den händelsen va, tänk vad duktig hjärnan är på att förtränga traumatiska händelser. Tänker ofta på hur liten hon va, hur sjuk hon va. Men tänker ännu oftare på hur allt ska bli..Och att hon faktiskt ännu inte är frisk och kommer heller aldrig att bli helt frisk. Jag är så oerhört tacksam för att allt gått så bra. Går inte att förklara i ord...
Men just nu..när födelsedagen närmar sig...går jag igenom händelsen om och om igen...med både glädje och sorg.
Kärleken till mina barn går inte att beskriva med ord <3 Älskar er <3 
 
Tjillevippen <3 En sten föll från mina axlar i dag..underbart :)
 

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: