Semester!!

Tror jag skulle behöva semester...helt själv på en öde ö eller en sandstrand!! När man somnar till i tandläkarstolen mitt under en rotfyllning, med hela truten full med verktyg plus en sån där gummi duk i hela ansiktet då är det ILLA. Men jag säger då det..skulle den mannen fria skulle jag gladerligen skrika ja..haha underbar tandläkare som inger sådan trygghet!!
 
Det här med semestrar är ju ett projekt för sig...önskar jag kunde skita pengar..vad lätt det vore då. Känner mig stressad..och hatar det!! 
 
Tjillevippen <3 Lättare att skita i en fingerborg än att göra alla till lags!!
1 Mari Larsson skriven

Ja du man önskar att man vore Pojken med guldbyxorna för det mesta. Och att man någon gång fick lite lugn och ro omkring sig så man hann ta igen sig mellan diverse landstingsaktiviteter.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: