Helt Okey!!

Då va denna dag oxå snart slut...Den har varit ganska så okey :) Mår bättre men ändock inte helt hundra...undrar lite vad det är som oroar mig...inte lätt att göra nått åt när nan inte riktigt vet varför :/ Önskar jag kunde få sova hela nätterna utan att vakna!! 
 
Lill trollet noah + kompis kom hem och gästade i dag trots pappa vecka :))) Han har helt enkelt tröttnat på fritids våran stora kille :) Så skönt att man kan lösa det på detta sätt i stället :) Ge och ta heter det ju och det tycker jag funkar aldeles utmärkt nu :) Allt för kidzen är ju mitt måtto <3 Sen hämtades han och for i väg på fotbolls match :))
 
I dag har det plockats, tvättats och haft bullbak med grabbarna :)  En ganska skön dag faktiskt :)
I morgon ska vi till thuvas ansvariga läkare...ska bli kul men lite nervös är jag för njurarna :/ Annars vet jag att min lilla stora tjej gör fantastiska framsteg varje dag :)
 
Sen på torsdag är det jobbar dax igen :) På med oranga tröjan :) 
 
Nu vankas det kvälls fika och teve...
 
Tjillevippen <3 Mitt hem är min borg :)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: