En halv jobbig dag :/

I bland kommer dom här jobbiga dagarna...när tankarna kommer och ångesten sätter sig som en stor klump i bröstet :( Idag har varit en sån dag då jag inte vill något..vill inte jobba natt i sommar, vill inte kämpa mera mm mm Och pricken över i:et va att jag stötte på den där jävla kommun kärringen  på willys i Sura..fullkomligt hatar kärringen!! Vill ha avlastning men samtidigt inte...usch och fyy vad jobbigt det kan vara ibland. Livet kan vara bra orättvist....Och där sitter den där jävla kossan på sitt arsel bakom ett skrivbord och påstår att thuva kanske blir bättre vid operationer och hennes funktionshinder kommer bli bra...undrar då om dom samtidigt kan Laga hennes njurar??? Vilket skämt...det går inte att operera thuva "frisk". Fly förbannad blir jag...så nu går det iväg en JO anmälan på kärringfan. 
Som sagt idag är ingen bra dag :( 
 
Tjillevippen <3 Älskar mina barn <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: