Bitter??

Bitter?? Ja kanske lite ibland...vissa perioder analyserar man sitt liv, kanske inte det bästa att göra när humöret, orken är under skosulorna :/  Men det är väl då alla tankar kommer...man kan ju alltid plåga sig själv liiite till ,ja varför inte!! Vill så mycket men känns som om jag bara orkar hälften, vill vara pigg, vill vara glad, vill va utan huvud värk, vill att yrseln försvinner,vill att den plötsliga tröttheten försvinner, vill se glädje, vill se fram emot nått kul, vill sluta känna mig ensam, vill sluta oroa mig, vill ha lägre vilopuls. Försvinn din otäcka inre stress!!....huga det va en del jag ville... Låter nästan som om jag fått en släng av hypokondri haha eller en släng av psykiskt dåligt mående!!! Skit samma vad det är...helt okey mår jag inte!!
 
Har haft underbara dagar hos älskade Ehlin i veckan <3 ville verkligen inte åka hem denna gång!!
 
Och i går kom nicklas hem efter sin norge resa med sin pappa :) Han va nöjd med resan :) och jag är glad att han är hemma, Har saknat honom enormt <3
 
Mår som bäst när jag har alla barnen hemma <3 <3
 
Funderar lite över utlandsresan jag ska försöka komma iväg på med mina barn...Nu har vi flyttat fram den till början av november...fasiken det är inte billigt att åka...men vill såå  gärna komma i väg. Det svåraste är att spara...
Skulle behöva komma i från själv oxå..utan barn. Som jag känner nu skulle jag kunna åka helt själv...mitt ut i skogen med ett tält i en vecka haha äta tallkottar, sova och joddla asg. 
 
Igår badade Thuva för första gången :) Men så kul hon tyckte det va :) Det trodde jag aldrig, hon som vrålar som en stucken gris varje gång hon badar hemma haha trots en stor kallsup så ville hon plaska vidare :) lill hjärtat <3
 
Smider planer på en grill kväll med alla brudar :) så kul det skulle vara att sitta och pimpla vin äta god mat och bladdra in på småtimmarna....kul att alla ville komma..nu måste det bara fram ett datum alla kan..det är nog knivigast... men hoppas på de bästa :)
 
 
Nä nu ska denna bittra kärring sova ;) (Ruggit jobbigt att reta sig på allt och alla, det tar på krafterna) 
Kanske vaknar i morgon och är som en solstråle och alla bekymmer är som bortblåsta?!?! Vem vet ;)
 
Tjillevippen <3 Slutar aldrig förvånas...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: