Fullt Upp!!

Här rullar det på..med en blandning av jobb, bad och korta utflykter :) Precis dom ett sommar lov skall vara :)
Mycket har hänt sen sista inlägget... Vi har hunnit vara hos Ehlin och Tomas ett par vändor, gröna lund med hotell vistelse och massa bad turer :)
Känner mig lyckligt lottad att kunna ge detta till mina underbara barn <3
Jag och Thuva vann över kommunen...tjohooo så nu äntligen tillhör thuva lss personkrets3...så far du åt pipsvängen kommun k.....g :) Det lönar sig i bland att kriga, tog ju bara si så där en 14 månader :) Men nu har jag lämnat över allt till humana assistans och vi har höga förväntningar på dom :) Allt verkar vara kanon i alla fall :)
 
Jobbar på ganska bra tycker jag :) Känns slitit och motit i bland..men trivs väldigt bra och försöker göra mitt bästa för att lära mig mera :)
 
Den 2 nov...blir det en lång resa med mina barn :) Ska bli underbart härligt med sol och bad denna tid på året :) Grabbarna ser med spänning fram emot det...tror dom ser mest fram emot att få shoppa billigt hahaha noah ska köpa vita konvers och en ny spark cyckel om han får plats med den i resväskan hem asg Hade någon sagt till mig för några år sedan att jag skulle kunna ta med mig alla mina barn på en sån här resa hade jag nog inte trott på det....men mitt liv ser helt anorlunda ut nu kan man lungt säga :)  Lite stolt över mig själv är jag allt ;)
 
 
Tjillevippen <3 Mina barn är mitt allt <3
 
Kärlek <3
 
 

 
1 Anonym skriven

Stolta ska vi va!! Thyra snackar om dessa converse hon med. In the turk land :) men en sparkcykel??

3 Anonym skriven

Dom är så störda på ett skönt vis!! Ja vill inte veta vad Milo kommer få för sig.

2 Anonym skriven

Ja han ska verkligen knöka ner en spark cyckel av värsta modellen haha

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: