kalas, midsommar och camping! !

Hemma igen efter två dagars camping på sundängen med mamma, pappa och familjen sandin/Nääv :)
Vi startade våran vistelse med att fira lilla Thuvas två års dag :) Min lilla lilla söta Thuva <3 Hon va nöjd med alla fina presenter :) Så nu är vi väl utrustade för många timmars grävande i sandlådan :)))
Midsommar afton va kanon trevlig med massa god mat :)
Men huga vad kallt det va..fattar inte hur grabbarna och Linnea kunde bada..burrr.
På kvällen blev det lite trubbadur lyssnande :)
Ja hur trevligt som hellst har vi haft i alla fall.
 
Nu är man hemma igen och vardagen har startat redan trots att det bara är lördag...jobbat mellan 17-21.15 :) va lite tunga timmar trots sparsamt alkohol intag igår...det tar på krafterna att campa haha. Känner mig inte helt hundra i kroppen...vet inte riktigt vad det kan vara. Skulle nog kunna sova en vecka eller två känns det som!! 
 
På måndag får jag veta om det är jobb nästa helg oxå...är det inte det så packar vi våra väskor igen och styr kosan mot Borlänge och älskade Ehlin <3 Eller jaa..det är ju stackars Tomas mamma som får stå ut med sov främmande av familjen kaos haha Inte det lättaste att åka bort med alla kidzen..Dom blir lite lätt vilda och uppspelta :D Hoppas lill fian håller sig pigg...förstår inte att hon för det mesta blir sjuk när vi åker bort :/ under denna helg på ängsö har hon lyckats få prickar i hela ansiktet...tror det är mygg bett..men är inte helt hundra på att det är det heller, ser lite misstänksamt ut!  Lär ju visa sig om prickarna blir flera...
 
Nu ska jag njuta av en god natt sömn i min mjuka sköna säng :))
 
Tjillevippen <3 Att titta på kärleks filmer gör inte att man känner sig mindre ensam direkt.....
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: