Borlänge, packning och saknad!!

I kväll har jag dubbel saknad....känns så tungt att åka från Ehlin :( Önskar vi bodde närmare varandra...suck.
Va bara att packa upp och packa om när vi kom hem...dax för Nicklas att åka med sin pappa till Norge. Jätte kul för honom men kommer sakna min kille <3  Inte van att vara utan honom.
 
Haft underbara dagar I Borlänge :)) Med god mat, trevligt sällskap, inflyttnings fest och sällskaps spel :D  Thuva trivdes som bara den och va inte nå blyg :)) Sen fick jag ju gosa bebis oxå :) såå söt liten tjej :)
 
Väl hemma tappade jag lusten för allt.... borta bra men hemma bäst sägs det ju...men så va inte fallet denna gång!!  Det lutar mer å mer att det blir en vända tillbaka till Borlänge i slutet av veckan, absolut kul att gå på power meet, men inte lika roligt att kanske träffa på oönskade varelser haha Då känns peace and love mera som ett alternativ...och vad slår melissa horn, miss lee??  Inte mycket :) jaja ska fundra någon dag till innan jag bestämmer mig :)
 
Sitter ute på altanen och regnet öser ner...funderar på vad jag och lilla Thuva ska göra denna vecka?!?! Noah åker till sin pappa i morgon för en vecka där...så det blir bara jag och lill fia hemma!! Tomt, tyst och lite tråkigt!! Jo jag vet att det kanske kan vara skönt...men jag tycker ju om att ha alla barnen omkring mig :)
 
Nej mot sängen....har tjuvat in nicklas tv i mitt sovrum..så nu kan jag glo tv hela nätterna haha
 
Tjillevippen <3  Urless på intrigskapare!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: