Husvagn!!

Så här mitt i natten när john blund gått vilse så ligger man ju och funderar lite....Har kommit på att jag önskar mig minsann en husvagn när jag fyller 40 :)) Jaa men visst kan man väl önska sig vad man vill?? Och det vill jag ha asg hahaha Och kanske en sån där MAN  önskar jag mig oxå ;) men då tror jag att det är lättare med en husvagn :) Den är ju i alla fall besiktad och körklar...till och med fukt kollad och tryck testad asg :)
 
Nu har jag jobbat klart för denn helg :) Så nu väntas några dagars ledighet :) Alla kidzen hemma denna vecka = fullt ös :) <3 Måste kolla upp thuvas prickar i morgon :/ Så klockan är ställd på 08.30...ringa habliteringen och råd fråga. Vägrar gå till vårdcentralen!!!
 
Blir ett tandläkar besök oxå med nicklas i morgon, och med mig själv på tisdag...kanske inte det roligaste att göra när man är ledig..men men ett ont måste!! 
 
Nu tror jag minsann john blund kikat hit...Natti Natt mina stalkers :)
 
Tjillevippen <3 Kram!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: