Full rulle....

Här går det i ett...mest jobb just nu :) Och det är både härlugt, roligt och lite tufft. Med tufft menar jag att att jag är inte riktigt van att vara borta från barnen så mycket :(  känns som om jag missar massor..hmm fast jag inte jobbar 40 timmars veckor så känns det ändå jobbigt. Man kanske vänjer sig, har ju trots allt inte jobbat på ca tre år så det är en enorm om ställning både för mig och barnen ♡ Dom är ju vana att ha sin mamma hemma 24/7 :) men det är ju tur att dom kan kika in på jobbet när mamma abstinensen blir för stor haha.
 
Ehlin va och hälsade på hemma oxå från torsdag till lördag..och henne hann jag knappt heller träffa :( men det tar vi snart igen :) 💜💛 <3 Planerar en tripp till borlänge i slutet av månaden :) är ju minsann bjuden på inflyttningsfest :)
Nu när arbets planerna blir lite ändrade så kan jag ju bestämma själv när jag vill vara lite ledig :)
 
Ångest delux har jag för samtalet i morgon...men jag vet att jag kommer må så mycket bättre efter det :) och man ska ju följa sitt hjärta och göra det man vill göra :) Det här kommer bli bra det :)
 
I torsdags fyllde min älskade Nicklas 11 år...ojojoj vad tiden rusar i väg <3 Vi kalasade här hela dan och han blev sååå nöjd över alla fina pressenter :))
 
Skolavslutning har det hunnit vara oxå..nu kliver dom upp i åk 4 och 5 nästa år :) Mina stora fina pojkar :) i år delade vi upp oss..elin va på nicklas avslutning och jag på noahs :)
Efter avslutningen knallade jag till jobbet och ehlin tog med sig grabbarna på shopping runda...nya kickbikes hade jag ju lovat dem :)) 
 
Tre dagar kvar att arbeta sen åker vi i väg ett par dagar och firar midsommar <3 Så skönt och mysigt ska det bli :) Nu håller vi både tummar och tår att det kommer bli fint väder så alla barnen kan bada, dansa runt stången, spela golf  och att vi vuxna kan njuta i solstolarna och hålla koll på camping gästerna och kanske till och med svänga våra lurviga till trubaduren som spelar på kvällen :) Ser fram emot mini semestern med mina nära och kära <3
 
Jaha..då har tvättmaskinen snurrat färdigt...hängning av paltor sen sova ")
 
Tjillevippen <3 Trivs med livet... <3
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: