Solkulan 💜💕💗💚 <3

Hallo mina nyfikna blogg följare ;)
 
 
Äntligen Ă€r solen och sommaren hĂ€r <3 Jag/vi njuter i fulla drag :) Nu blir det massa mysiga stunder pĂ„ stranden!! Idag invigde vi camping badet i sura, har aldrig varit dĂ€r förut bara Ă„kt förbi och tĂ€nkt att dit mĂ„ste vi Ă„ka nĂ„gon gĂ„ng :) och flera gĂ„nger lĂ€r det bli :) trevlig personal pĂ„ fiket och vĂ€nliga priser pĂ„ bĂ„de fika och mat :) Thai mat sĂ„lde dom..sĂ„ blir till att Ă„ka dit och Ă€ta nĂ„n dag :)
Men huga vad kallt det va i vattnet...blev ett snabb dopp, men bada gjorde jag i alla fall!!
InsÄg rÀtt snabbt att rullstol och bad platser inte hör riktigt ihop :( va fruktansvÀrt svÄrt att köra....och in till fiket fick jag lyfta rullstolen...tur prinsessan inte Àr sÄ stor och tung Ànnu...förstÄr att det Àr svÄrt att göra en strand handikapps vÀnlig..men kÀnde att jag va tvungen att svÀra lite i alla fall!!  Efter bad trippen blev vi bjudna pÄ isterband och skÄnsk potatis hemma hos camilla och mathias, lika gott som alltid :) och efter maten sÄ gick vi över till deras grannar och jag shoppade blommor till altanen :) sÄÄÄ fint blev det, riktigt nöjd Àr jag :) nu Àr det bara den förbenade mattan som saknas.
SÄ nu pÄ kvÀllen har jag varvat med att plantera blommor och kolla hockey :) 
 
Thuvas förkylning vill inte riktigt ge sig :( Inte sÄ snorig men huga vad rosslig hon Àr :( och idag har hon haft en riktig krÀk dag :/  sÄ idag har vi kört vÀtskeersÀttning.  Hoppas pÄ piggare tjej i morgon. Min lilla skrutta <3
 
Nicklas har klippt sig idag oxÄ :) SÄ snyggt blev det :) men sjÀlv tyckte han ju sjÀlvklart som alla gÄnger att det blev för kort :)  Min stora fina kille <3 Nu lÀngtar jag riktigt tills jag ska klippa mig :) Har olika idéer varje dag haha...men nu lutar det Ät axellÄngt och vÀldigt uppklippt, kanske ljusa slingor i det....:) Hinner sÀkert Ängra mig 100 gÄnger innan nÀsta fredag haha.
 
Nu Àr det sov dax...God Natt :)
 
Tjillevippen <3 Anar lite ugglor i mossen igen..kÀnner pÄ mig att nÄtt Àr pÄ g...Har lite olika aningar...jaja det lÀr visa sig om jag har rÀtt :))) 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: