Sjukstuga :(

Jaha...då va det dax igen för lilla thuvis att bli sjuk :( Hon har ju varit lite förkyld hela veckan men nu är det värre...feber, kräkningar och en enorm hosta :( Hon låter som en trasig gräsklippare när hon andas :( Stackars liten <3 Va en tur upp till barnakuten för en kik på henne, blev lite inhalationer. Crp va under 5 så ingen infektion. Urin provet va oxå bra...så då är det väl det bökiga viruset aom vi ska utrota...så alvedon och vätskeersättning...Hoppas hon hinner pigga på sig tills söndag, då är det ju kryssnings dax och mamma och pappa ska ha hand om thuvis :)
Vi håller oss inne i morgon oxå....och vilken tur vi har att det är hockey :))) Då gör det inget att man måste vara inne i det fiiina vädret :)
 
Kikade på en film på tvåan nu i kväll...en riktig gråt film :( Kanske inte det bästa valet av film då jag känt mig lite deppig och väldigt ensam i några dagar...fan föresten vad jag hatar den där känslan av att känna sig ensam. Och jaaa jag vet att jag har barnen. Men ibland saknar man vuxen sällskap och allt det andra man kan ha när man är två...Det kan göra mig lite ledsen i bland....
 
Over and out...försöka sova lite! God Natt!!
 
Tjillevippen <3 Vill skeda...Vill känna kärlek, Vill bråka om tv dosan, vill kramas, vill känna uppskattning, vill ha sällskap.....huga det är tur det snart är ny dag och alla dessa tankar om tvåsamheten är borta för en stund :D
 
Min minsta go bit kör rally så fort hon får chansen :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: