kärlek med stort K <3

Tänk att man kan känna en sån ortoligt stark och intensiv kärlek till sina barn...Dom är absolut det finaste jag har <3 Utan dom skulle jag inte vara jag. Älskar er <3
Haft en mysig eftermiddag med fröken lill bus  :) vi va nog lika trötta båda två haha vi är inte riktigt vana att kliva ur sängen före sex på morgonen. Men det hade gått kanon bra på dagis och jag har haft en bra dag på jobbet :) Blir  tyvärr inte mycket gjort här hemma...tiden finns inte riktigt...skulle behöva städa men valde att gosa och lekamed thuvis i stället :) Och om sanningen ska fram är jag helt slut haha men men så kkan det va :)
 
Stället jag går intro på nu är helt fantastiskt....så nu är man nästan lite kluven, har tre ställen och har fastnat totalt  för detta <3 huga vad svårt det kommer att bli att typ "välja" när sommaren är slut.....jaja det problemet får man ta sen :)
Imorgon är det hel dag som gäller..08.00-20.30 så man lär ju försöka komma i säng i tid i kväll :)  vilket är det svåraste hahah Men fredag är jag ledig...skööönt :)
 
Ja finns väl inte så mycket att skriva om...är ju mest jobb just nu känns det som, och när det inte är jobb vill jag umgås med de små :)
Har en liten avstickare att se fram emot...det vankas vin och pilkastning hos kära Mari 30 maj...japp här bokar vi långt i förväg pga av bådas arbeten :)) men alltid najsigt att ha nått att längta lite till :)
Ska försöka åka till älskade sessan i Borlänge snart   oxå <3 saknar henne enormt mycket, min dotter  och min allra bästa kompiz <3
 
Avrundar här för denna gång :)
 
Tjillevippen <3  ♥♥♥♥
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: