känslan som sköljer över en...

När man inser att man blir kränkt och överkörd av högre uppsatta människor...trodde att kommunen var till för att hjälpa, inte att förnedra, kränka och fara med lögner för att sänka folk som vill ha hjälp! Har sagt till mig själv att inte ta allt så personligt och inte lägga så mycket känslomässig energi på detta (eftersom jag vet att jag bara mår dåligt).men nu har det fan gått för långt. Nu blir det en anmälan på kärringen, kan hon så kan jag!!!
 
Ja vad händer annars då i detta lilla slott...jobbar, äter, går på fotboll, skjutsar grabbar korsan och tvärsan,plockar och donar...och sover 😊 så ser det ut just nu 😊 Riktigt skönt att börja jobba...man tankar lite extra energi även om jag är helt slut. Man slipper lixom tänka när man jobbar...då koncentrerar man sig på arbetet och lägger det andra på hyllan för en stund.
 
På söndag bär det i väg på den efterlängtade kryssningen som grabbarna tjatat om haha åka båten med dricka armbandet tycker grabbarna är rena himmelriket asg. Det blir jag, grabbarna, kryssnings drottningen camilla och Linnea :)) myspys med god mat och förhoppningsvis massa roliga tävlingar :)...ska bli kul :)
 
Älskade mamma och pappa har varit här i några dagar och varit barnvakt så jag kunnat jobba :) bra bortskämd blir man med både tvätt och städ hjälp <3 och idag fixade pappa altanen...så nu finns det bara en ingång via rampen :) så skönt!! Nu är det bara mattan kvar så thuvisen oxå kan vara på golvet ute på altanen :) men den mattan får jag köpa nästa månad..så jag hinner jobba ihop lite timmar och lite mera kosing..för inte va dom billiga direkt.
 
Nä nu måste det försöka hinnas med några timmars sömn innan klockan ringer före tuppen i morgon (är alltid så nervös att inte vakna av väckarklockan när jag ska upp så tidigt as drygt!!) God natt!!
 
Tjillevippen <3  Vissa människor borde byta jobb!!
 
 
1 hjärtat skriven

Shit vad fint det blev på altanen! Kram på dig du är toppen och låt ingen trycka ner dig. Det har varit mycke nu ett tag. Men vi får höras av . Kram

Svar: Tack Bejb :) kram
Lantlolan

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: