Stress och Press....

Äntligen är alla papper klara och redo för att lämnas till kommunen och sen vidare till Förvaltningsrätten IGEN!! Men nu ska tanten (läs kärringen) på kommunhuset få något att bita i..ler stort :) jaja vi får väl se vad dommen blir om ett x antal månader!! Nu har jag i alla fall gjort allt jag kunnat och lite mera ändå...känner mig nöjd,stolt och tillfreds och det är huvudsaken :)
 
Förstår inte varför det fortsätts jugs??? Eller jo det gör jag egentligen...för varje dag som går så ökar de rena chanserna. 
 
Idag har vi haft mysonsdag ♥ bara för att vi kan och vill!! Det blev pizza på Bellas i sura :) 
 
Mysigt hade vi och många skratt blev det :)
 
Redan torsdag i morgon..vart tog veckan vägen?? I morgon tandläkare,läkaren med thuva och utv.samtal med nicklas..ujuj...stressigt värre...
sen ska det inhandlas fotbollsskor oxå..undrar när vi ska pressa in det... nån lucka hittar vi säkert!! :)
 
Nej nu kallar fialotta på min uppmärksamhet. ..
 
tjillevippen <3  Barnbidraget skall gå till barnen....inget barn inget barnbidrag!!

1 Da bitch skriven

Jag håller tummarna för dig ! Hade det varit meningen att vuxna skulle ha barnbidraget så skulle det nog ha kallats något annat.

Svar: Ja det tror jag med att det hade hahaha
Lantlolan

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: