Oturens dag och samtidigt glädjens dag :)

Lycka är att se sina barn lyckliga :) Ohh vad glada grabbarna blev för sina fotbolls set :) allt från skor,tröjor,shorts,benskydd till boll :)
Mindre lycka hade jag då...efter en nästan tom plånka efter xxl besöket så gick min dammsugare sönder :( Så det va bara att kasta sig i bilen igen och åka till mediamarket och köpa en ny...
Sen braka datorn ihop...och inte nog med det...micron dog... Fattar inte att allt måste gå sönder på en gång...
 
Trots alla gå sönder saker och förkylning så har det varit en kanon dag med underbart vår väder :) våren och sommaren är såååå välkommen känner jag :)
Har lite semester planer i alla fall och hoppas att vi kommer att kunna genomföra dom..då vet jag två grabbar som kommer bli över lyckliga :) och nu pratar vi inte om en dagstur till gustavsvik haha
känns lite som att sommar innefattar semester med barnen :) Visst kan man även göra saker på egenhand för att ladda batterierna... Men barnen måste oxå få nått att minnas och ladda sina batterier efter en lååång temin vid skolbänken :)
 
Imorgon blir förhoppningsvis min bil färdig :) Och sen ska de nya möblerna hämtas :)) så kul :))
Men först i morgonbitti ska thuvisen till ortopeden och göra nya skenor igen...och snälla camilla kommer och hämtar oss och skjutsar oss till sjukan ♥
 
Nu är det sov dax här... 
 
Tjillevippen <3 Tänker på dig och din raket ♥ Hoppas ni får åka hem i morgon ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: