Jo hej igen!!

Har helt enkelt unvikit denna sida ett tag...vet att det skulle kunna ploppa upp en del grodor här inne annars hahaha eftersom jag nu för tiden aldrig kan hålla truten ;) Kan vara både bra och dåligt ...men erkänner att det faktiskt känns skönt att säga vad man tycker och tänker =) Och att vissa inte lyssnar får ju helt enkelt stå för dessa människor :D 
Hur ska man sammanfatta de gångna veckorna/dagarna.....Kan ju börja med att säga att jag är helt slut,det har varit en känslo storm av förbannat mycket ilska,irritation. Men nu känns det bra igen och det beror nog mycket på att jag faktiskt hade RÄTT. Det ni..det du....men fortsätt gärna med tunnelseende och förnekelse..upp to you!!
 
Snart startar fotbollen för grabbarna =)) ska bli kul men lite kallt nu till en början =) Så nu ska vi införskaffa lite ny fotbolls utrustning till fotbollsproffsen =) Denna vecka är sista veckan på hockeyn och det avslutas med en cup för 04:orna i avesta =) 
 
Kom på idag att jag faktiskt börjar jobba om tre veckor....huga. Känner mig faktiskt ganska nervös..har ju inte jobbat på ett x antal år... Men men det ska nog gå bra =))) För första gången i mitt liv har jag skrivit anställnings papper innan jag ens jobbat på arbetsplatsen..så hoppas verkligen att jag kommer att trivas med personalen/brukare och arbets uppgifterna.
 
Känner att jag skulle behöva lite ledigt..åka bort några dagar (själv). Allra helst en resa skulle sitta fint haha men det kan man ju bara drömma om än så länge. Får kanske bli en ensam helg i borlänge hos älskade sessan kanske =) Ibland blir allt bara för mycket i ens omgivning... Har haft lite svårt att sova i några nätter och inte kan jag sova på dan heller,känner mig orolig i kroppen :( Men men någon gång ska väl vårat liv oxå få bli lungt utan strulputtar som stör och förstör.... Barnen blir tyvärr drabbade av alla orosmoment runt om kring och tycker säkert inte heller att det är kul med en irriterad,ledsen mamma. Så nu önskar vi oss LUGN och RO!!
 
I morgon bitti blir det lite vardags lyx...frukost på ikea =))) sen ska det levereras lite kakburkar =)
 
Onsdag vankas det tandläkare igen...då ryker framtänderna..huga ONT men snyggt blir det hoppas jag =)
Sen är det mukk undersökning för lilla thuvisen och utv.samtal med nicklas =)
 
sen är det inte mycket av veckan kvar.....det går fort...väldigt fort!! men lika glad är jag för det..för då är sommaren snart här =)))
 
Tjillevippen <3 Karma is the shit.....
 
Kärlek <3
 

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: