Go kväll :)

känslan när man är så trött att man inte orkar byta plats till sängen är JOBBIG haha känner mig som en urvriden disktrasa :(  
 
Har haft en bra dag med huset fullt i ungar ♥ Varit och hämtat nya möblerna i hallsta :) Tack älskade camilla för skjutsen :) Blev super nöjd med köksbordet :) Blir säkert lika nöjd med utemöblerna,men dom har jag fortfarande kvar i kartongerna och där får dom ligga tills altanen är klar :)
Sakta men säkert så börjar det bli som jag vill ha det här hemma. :)  men finns en hel del saker som fortfarande fattas...men det kommer det med inom sin tid :)
 
Idag startade fotbollen för nicklas :) Han tyckte det va kul och det tackar jag för.För att sitta och köra till dingtuna tre gånger i veckan är uteslutet.Så nu blir det surahammar för hela slanten ☆★ För mig och thuva blir det en tuff fotbolls säsong...Nicklas tränar må,ons,fre och noah tis,tor sen blir det säkert matcher på helgen för båda :) Ja vi vet i alla fall vad vi ska göra de närmaste månaderna :))
 
Nu är det dax att lyfta röven från soffan...borsta gaddarna,kissa och sova...I morgon är det dagis dax igen :))
 
Tjillevippen <3 karma...
 
Fina grabbar äter pannkakor vid nya köksbordet :)
 
Och lilla thuva i sin nya cupkake mössa och uggs ♥♥ så söööt :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: