Då va denna dag oxå slut....

Tjooohoo alla mina dagliga läsare,ser att jag har ca sju stycken som kikar in min sida varje dag. ;)
Har inte skrivit på ett tag igen...mycket beror nog på att jag har massor att skriva men inte vet riktigt hur jag ska uttrycka mig för att inte så många av mina nyfikna läsare ska ta åt sig...det kan ju bli så fel,feltolkat mm för hur i hela friden ska ni kunna veta vad JAG igentligen menar och känner.....(men det klart..varför tänker jag på det ,för man kan ju alltid hitta på egna tolkningar utifrån sin egna fantasi hahah)
Mitt liv är helt upp och ner...måstena blir bara fler och fler,känns drygt efter som jag inte skapat dessa måsten själv. Det blir aldrig Lungt,och jag blir lite ledsen över det! Tycker det är jobbigt att behöva må dåligt och lägga massa onödig energi på saker som ska vara självklara. Men är glad för att jag äntligen ska få lätta mitt hjärta,lägga alla kort på bordet. För nu är det NOG!! Känns så himla skönt att jag äntligen blivit trygg i mig själv och faktiskt vågar sätta ner foten. Vågar säga vad jag tycker och tänker, och den konflikträdslan som fanns förut är som bortblåst. Kan de ha med åldern att göra kanske hahaha  vem vet....man kanske blir visare med åldern?? ;)
 
För övrigt så har jag och liten höna legat på sjukan igen :(( hualigen vad dålig hon varit min lilla lilla Thuva <3 misstänkt Rs-virus och fick ligga med syrgas i fyra dagar :( men nu är vi hemma igen och hon börjar pigga på sig riktigt bra =) Mamma och pappa var här hemma och skötte ruliansen med grabbarna,så det kom till träningar och skolan,jag har nog världens underbaraste föräldrar som ställer upp på mig och barnen i vått och tort <3 finns inte många som dom <3 jag och barnen är evigt tacksamma <3
 
Våren är HÄR (i alla fall i meteropolen ramnäs haha) vårkännslorna spirar= projekt till 100% =) vill göra om allt inomhus och på altanen...men bara en enda liten detalj som fattas Pengar hahaha men vi tar lite i taget :)))
Idag hade vi premiär grillning =) sååå GOTT fast det bara grillades lite tjock korv =) Myspys på högnivå så här en onsdag <3 Våren gör mig rastlös..fast på ett bra sätt =)
 
Igår va jag och minsta prinsen på en liten road tripp till stan, han va till tandläkaren och lagade ett hål med laser :) ujujuj vad stolt han va när det va klart =) efter det åkte vi till erikslund och köpte nya skor =) det blev ett par till honom,mig och nicklas. Är så kul att handla till mina barn,dom är så himla tacksamma för allt dom får =) Efter det så blev det mc donalds. Han tyckte att vi skulle göra sånt här oftare bara han och jag...söt killen <3 ibland kan det vara svårt att få till ensamtid till varje barn när man har tre stycken som skriker på ens uppmärksamhet. men tycker vi fixar det bra ändå =)
 
Javisst ja...jag har ju fått jobb oxå =)) ska bli najsigt att få komma ut och börja jobba igen =) tjäna lite kosing som jag och barnen kan göra nått kul för =))) vi har ju lite planer ;)
 
Min kärlek,omsorg,vaken tid och pengar..investerar jag i framtiden..och framtiden är mina BARN <3 <3
 
Nä nu är det dax att krypa ner i bingen =)
 
Tjillevippen <3 sent ska syndaren vakna??? och då undrar jag NÄR då???
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: