Big Smile :D

Idag har varit en bra dag på alla sätt och vis =) Först tandis i morse..gick super bra som alltid =) nu kan jag LE igen..va ju bara ca 15 år sedan man kunde göra det =) ohhh trodde aldrig att min högsta önskan skulle slå in..men det gorde den minsann och klappar mig själv stort på axeln. Och jag har fixat det själv..helt otroligt =)) jaja glad är jag i alla fall fast bara de provisoriska tänderna sitter på där fram..till och med snyggare med dom än innan hahah haja då va tjusigt det kommer att bli när porslinsfasaderna väl sitter där ;) Helt klart värt varenda krona jag lagt på min duktiga tandis =)
 
Idag har även thuvisen haft en lyckad dag =) hon fick en okej stämpel på mukk undersökningen =) allt såg kanon bra ut =) så det betyder att operationen lyckades =) så nu håller vi tummarna på att den håller längre än ett halv år denna gång =) Den här lilla tjejen har fått energi till max..hon bladdrar på och gapar i höööga toner...hmmm man undrar nästan om man tagit med sig fel barn i från dagis hahah thuvisen som knappt har sagt ett knyst,aldrig gapat och skrikit....men nu ni...så underbart att se henne =) så glad och full i energi <3
 
Tror knappt det är sant..sneglar på klockan 21.50...och jag ligger redan i sängen. Trött idag kan man säga.. och tror minsann att mamma min har smittat mig med en ny liten förkylning :/ är det 250 gången gillt detta år??? tycker inte vi har varit annan än sjuka, jag och thuvisen....trött på snor,huvudvärk,yrsel,stel nacke och hosta....nä snälla sommar kom nu så alla vinter baciller försvinner...vi behöver massor av sol och D-vitamin =)
 
I morgon är thuvisen ledig i från dagis....skulle behöva städa..det sägs att man kan se på sitt hem hur man mår..ja då kan jag säga direkt att jag mår defenetivt bättre än det ser ut..huga det är kaos här hemma,ser ut som en orkan blåst igenom,saker överallt bläää  Men vet oxå att om jag inte städar så ligger skiten kvar..och tror faktiskt att det får ligga kvar i morgon oxå. Skulle vara roligare att ta en tur till hallsta och spana in lite nya ute möbler och andra bra att ha saker =) dom kanske till och med fått in lite nya köksmöbler =) Ja så får det nog bli =)
 
I morgon får vi en extra tjej här hemma =) Linnea kommer hit och ska tillbringa fredagen hos oss =) Medans de andra är och lyxlirar på kryssning ;)
 
Nehepp...kanske skulle ta och dra av några jelly splash innan man somnar :)
 
Tjillevippen <3 Allt jag äger,äger Jag...inte banken =)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: