Söndag!!

Jaha då va denna helg slut...tråkigt tycker jag,skulle ha kunnat stanna kvar i Borlänge lite längre. En helg är på tok för lite och går aldeles för snabbt :( saknar min älskade Ehlin enormt mycket redan <3
Nu ligger jag nerbäddad i min mjuka sköna säng ;) har sovit lite hårt de senaste två nätterna haha men vad tusan gör det =) luftmadrassen som jag typ nyss köpt kånkade jag med mig upp...ohh vad bra den va NOT!! vaknade i fredags natt av att jag och noah låg på golvet och all luft hade pysit ur :( men skam den som ger sig...plåste upp fanskapet ännu en gång på lördags kvällen hemma hos ehlin och tomas..men när det va dax att lägga sig så va halva madrassen tom igen..som tur va så fick jag och noah låna deras bäddmadrass så det blev inte allt för hårt ändå =) så just nu kan man ju säga att min säng känns bedårande mjuk =)
 
Har haft lite svårt att röra mig idag....träningsvärk efter gårdagens bad...ja det är vid sådana här tillfällen man får svart på vitt att musklerna lyser med sin frånvaro och man är lika tränad som en 90 åring hahaha
och tanken blir den samma varje gång...nu ska jag minsann börja träna hahah undrar i mitt stilla sinne hur länge den tanken kommer att stanna kvar i mitt huvud denna gång ;)
 
Har börjat vänja mig vid mina "nya provisoriska tänder" ja det är helt enkelt ganska snyggt att ha alla tänder i truten hahah men eftersom det är liiite svårt att tugga så har jag i alla fall lyckats gå ner ett kilo på denna vecka :D längtar tills porslins bryggorna är klara och även den andra sidan i munnen blir täckt med gaddar =) Tänk att i bland blir drömmar sanna <3
 
Jaha känns som om denna natt kommer bli sömnlös trots att jag känner mig helt slut...känner mig orolig inför resan till uppsala i morgon :( Först orolig över bilfärden eftersom jag full kommligt hatar att köra långt i detta väglag :( sen är jag helt enkelt rädd för att det kommer bli samma komplikationer denna operation som sist vi gjode den :( blääää och åter blääää vet att jag ska vara glad åt att det går så bra med allt men fan vad tungt det känns varje gång...och tyngre och tyngre känns varje resa till uppsala..får kalla kårar av bara tanken på att bli inspärrad i det lilla rummet. Får ont i hjärtat av att se lilla älskade thuva må dåligt. Det knyter sig i magen varje gång dom kör in henne i operations salen,hjärtat som nästan stannar när man får samtalet att nu är hon klar,Timmarna i uppvaket är hemska... nej detta är inget som ett litet barn ska behöva få gå igenom :(
Men hon är en riktig krigarprinsessa min lilla thuva,stark som bara den,underbar,snäll,glad,nyfiken,duktig och hon gör framsteg hela tiden =) Älskade lilla Thuva <3
 
Nä nu styr vi in tankarna på något annat annars kommer jag absolut inte kunna sova...
Grabbarna sover så sött i sina sängar utmattade av helgens alla bravader och dom va sååå nöjda över trippen till Borlänge <3 Tror dom tycker det är lite lyx att få ha mamma för sig själv en helg =) Thuva har oxå haft det bra i helgen hos mamma och pappa <3 fast det va skönt att hämta hem henne =) när hon inte är med så känns det lixom som om jag glömt nått hela tiden....
 
Nej nu ska jag göra ett försök att sova (men först ett kylskåpsrally,det kurrar i magen haha)
 
Tjillevippen <3 Jag känner en stor tacksamhet över allt jag har i mitt liv <3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: