självförtroende

Måste erkänna att självförtroendet var på topp efter jobb intervjuen =) fan jag kan fortfarande marknadsföra mig själv hahaha (tror jag i alla fall) det är bara vara den man är så klarar man allt =) så nu är det bara hålla tummarna att dom kommer ringa nästa vecka med ett bra besked =) vore attans kul =)
 
På tisdag nästa vecka så kommer mina och thuvas mål gå upp i förvaltningsrätten...ska bli sååå spännande att få höra dommen i slutet på nästa vecka,jag har väntat på detta sen i juni. Nu har jag ju inte en aning om hur det kommer att bli...men hoppas vi får rätt. Att bara kunna knäppa dessa ortoligt otrevliga handläggare på komunen skulle vara sååå skönt. Men om vi nu skulle få rätt...undrar hur dom kommer att be te sig då?? jag sökte ju i alla fall avlastning för tio månader sedan,kompenserar dom den förlorade tiden på nått sätt?? eller ska man då bara vara tacksam att man till slut fick den hjälpen man hade rätt till i från början?? Har lite svårt att fatta det här systemet....om man inte skulle få någon form av kompensation,betyder det att komunen tjänat ofantliga pengar på att inte hjälpa mig i från början?? då kan dom ju sätta i system att ge avslag till alla som söker för att tjäna in tid,personal,resurser och pengar?? jaja nu ska man väl inte gå händelserna i förväg.....har ju som sagt inte den blekaste aning om hur dommen kommer att lyda!! Har ju inte heller mycket till övers för de där högre upp heller så det blir säkert avslag där oxå men den typiska motiveringen Föräldra ansvaret!!! Jaaaa klart att jag vet att min lilla thuva är MITT ansvar <3 
Nog om detta.fortsättning följer =)
 
Nattuggar som vanligt fast min plan va att somna före tolv i dag...men det gick ju inte nå vidare...upp lite tidigare i morgon för att ta ett 2,5km tränings pass på ikea med mamma =))) förena nytta med nöje är ju alltid kul =)
 
Dax att sooova gott folk =)
 
Tjillevippen <3 varför lösenords skyddar man en blogg?? trodde en blogg va till för allmänheten?? jaja alla gör vi ju som vi vill....men jag önskar dig/er en trevlig läsning..för denna blogg är öppen,vi är öppna,vi är stolta och i våra liv lyser solen in =)
1 Bruden:-) skriven

Är det soligt hos er :-)

3 Therese Karlsson skriven

Hoppas verkligen att domen blir till din och Thuvas fördel. Verkligen bra reflektioner du har, hoppas att du får svar på det mesta.
Önskar er Lycka till!

/Therese

2 Annika skriven

Sol ute,sol inne och sol i sinne ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: