Mitt i natten!!

Tjena mors!! Har haft en liten blogg svacka...ibland tröttnar man och ibland inte..så äre :) 
Just nu ligger jag ner bäddad hemma hos älskade Ehlin och Tomas i Borlänge :)) Igår kom jag och grabbarna hit :) Så natten tills idag sov vi hemma hos Tomas mamma Helen  hela bunten :) Vi hade taco mys och bladdrade halva natten,hur trevligt som helst :) Idag har vi varit och badat på aqua nova,ett äventyrsbad med massa rutchbanor och hör och häpna..jag åkte ALLA :) jag kan jag så här på ålderns höst haha Nicklas sover kvar hemma hos Helen och leker med Linus :) jag och Noah blev kvar hos Ehlin och Tomas och vi har kikat på tv och spelat ps3,ätit gott och myst :)
Tänk att en helg kan gå så fort :( i morgon bär det av hem igen. Saknar så klart min minsta lilla höna som är hemma hos mamma och pappa. Men nu har jag laddat batterierna och haft lite egentid med de stora barnen ♥ 
 
Nu säger jag god natt!
 
Tjillevippen <3 Känner mig orolig över kommande vecka :(
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: