Back on track...

Ja då va man mentalt okej igen efter måndagens bravader.... blev ingen operation för thuva på grund av slarv från västerås lasarett...gick fullkommligt i taket,så nu har jag gråtit för flera månader framöver. Ibland bara brister det,märkte idag att jag nog är lite känslig just nu. Annars kanske man inte gråter när man ser en film av justin beaber hahaha men va fan tårarna bara rann på mig hahaha va lite kul att se,hur poppis den lilla killen är..man blir fan rädd! Annars har dagarna sen i måndags bara flytit på...vid närmare eftertanke så har jag igentligen ingen aning om vad jag har gjort..dagarna har liksom flytit ihop..jaja i morgon är det i alla fall Torsdag och jag ska på ett jobb samtal..ruggit nervös är jag kan jag villigt er känna...frågan skulle vara när jag kom dit vad jag har att erbjuda??? vad har jag?? visst jag har jobbat inom vården i typ 20år nu..men känner att mitt självförtroende inte är på topp direkt. Men men det visar sig vad det kommer att bli av det där!!!
 
Ny op tid har jag fått idag oxå..den 29/1 ska vi vara på plats i uppsala.....så det är snart dax att börja oroa sig igen :( men jag vet att lilla thuva fixar detta oxå <3
 
Eftersom det blev en ny op tid just då betyder det att åka till borlänge och gå på hoffmaestro inte blir av :( men men det går väl flera tåg!! vi får hitta på någon annan artist nått annat datum att gå på =)
 
Nä nu dax att sova, God Natt alla fina vänner och även ni som bara går in för att snoka ;)
 
Tjillevippen <3 märks att vissa knappt är torra bakom öronen,men det klart..visheten kommer med åldern ;)
 
Men hur söt får man vara <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: