Vissa dagar är mindre bra ;/

Idag är en sån här dag som man bara vill radera....fy farao för idiot till läkare,vet inte om jag skrivit det förut här inne om denna inkopetenta dåre....Nej nu har jag i alla fall bestämt mig för att lista mig på en annan vårdcentral. Fy har inte mått nått vidare den här dagen för det där samtalet i morse..hmm nått nytt..trodde man skulle må bättre efter ett samtal av sin läkare INTE sämre!!! 
 
Min älskade dotter har varit här i ett par dagar och åkte hem idag. Ohh vad det är mysigt att ha henne hemma <3 synd bara att vi alla här hemma har varit sjuka så vi kunde inte göra nått kul. Men vi fick umgås allihopa och det tyckte jag va roligt =) tomt blev det när hon åkte :((( mindre roligt..urk!
Föresten..vi kollade på filmen EGO igår...den filmen har fastnat i mitt huvud..den killen va ju bara det snyggaste jag skådat (nästan.. bara lite nästan persbrant2) ja och filmen va ju oxå helt kanon bra tyckte jag i alla fall.
 
I morgon är det i alla fall dax för Nicklas att gå till skolan,frisk som en nötkärna =) Noah blir kvar hemma =) Ska väl hålla på skolans regler om 48timmar (by the way så hittade jag ju inte på det om 72timmar..varför skulle jag göra det??IDIOT!! sådana regler har dom på sjukan,i alla fall på neo.Och om ni missat så jag har jag ju en lite kännslig dotter här hemma.) Jag är i alla fall hård på dessa regler och hoppas andra föräldrar oxå är det,så inte skiten sprids som en löpeld och kommer tillbaka flera gånger.
 
Jaha i morgon va det fredag IGEN..tycker det är helg Hela tiden....vi har i alla fall lite inplanerat denna helg =)
 
Nää nu ropar banankakan i köket...ÄT MIG...bäst att lyssna :) sen sova =)
 
Tjillevippen <3 Du är oxå tålmodig..Tycker en hel hand i ansiktet skulle varit på sin plats!!
1 Du vet vem skriven

Jo du jag vet att jag är tålmodig....men en vacker dag så händer det! :-* Ingen stress.......

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: