Det tar på krafterna...

Huga det tar verkligen på krafterna det här med att vara sjuk själv och ha sjuka barn samtidigt.... illamåendet håller i sig lite smått,huvudvärk från helvetet,men men allt går med en kartong alvedon och ett brett leende!! Thuva har i alla fall minskat ner sina spyor till endast en gång i dag =) och det känns toppen,hon har dock knappt varit vaken alls i dag,stackars liten. men jag har kämpat på att vätska upp henne med massa med vätskeersättning. så idag har vi kommit upp i 510ml i intag =) hon avslutade kvällen med en kast spya i sängen....så bara att tvätta lite till. Så nu vågar jag knappt sova....
Nicklas är oxå bättre från den trevliga magsjukan,han har lyckats äta lite nu i kväll =) 
Kan vi inte bara få bli friska och må bra....det står övert på önske listan just nu...för jag orkar snart inte längre. Skulle vilja lägga mig under täcket och sova några dagar.... och bara vara!! Har varit enormt jobbiga och påfrestande dagar. Thuvas operation gick bra förutom en liten komplikation som gjorde att vi fick stanna en dag extra i uppsala,så i lördags landade vi hemma och det firade vi med god mat,trevligt sällskap,magsjuka,kaffe,godis,magsjuka.snögubbsrullning...nämde jag magsjuka?? hahaha
 
Igår kom min lilla prins yrväder hem <3 hoppas han klarar sig i från att bli sjuk. Men med hanns imunförsvar han byggt upp under åren och vältränad som han är så biter nog inte detta på honom =) Men orolig mamma som man är så ville jag helt enkelt ha hem honom ändå trots sjukstuga. Det är så underbart att se hans lycka när han kommer hem på måndagarna, han fullkomligt springer från bussen och springer in och börjar babbla som en tok på engång..han är aldrig tyst detta yrväder..huga vad han bladdrar hahaha
Men så underbart att se att han blivit så trygg i sig själv som verkligen säger vad han tycker och tänker om saker..förut va han tyst som en mussla om det mesta,men nu jädrar får man höra både det ena och det andra. Prat glad och sjövild <3
Den enda som suckar högt när han kommer innan för dörren är min älskade nicke hahah han tycker det blir lite jobbigt ibland =) men ändå saknar han honom dom veckorna han inte är hemma. Syskon kärlek på högnivå =)
 
Idag kom mitt stora hjärta hem för några dagar <3 pysmysigt...och hoppas att hon oxå klarar sig från kräkorna.  Så i kväll har jag myst med alla mina fyra fina barn <3 det ni...inget slår det <3
 
Nej nu tycker jag att det ska bli vår... jag och mina älskade kidz längtar till maj...globen och hockey =) ska bli skit kul faktiskt =) men det klart jag har ju alltid haft intresse för sport..... Grabbarna blev minst sagt överlyckliga för att få åka till globen och se trekronor =))
 
Snart är det dax att börja smida lite planer inför sommaren och vad vi ska hitta på....förra året flackade vi omkring lite överallt tycker jag hahaha men barnen hade kul och det är ju det som är prio ETT... får se vad det blir detta år....grabbarnas förslag haglar fram hahaha det enda som kan sätta stopp för vissa förslag är plånbokens innehåll :/  men finns så otroligt mycket man kan göra som inte kostar en förmögenhet =) Nicklas vill inte åka på kollo detta år medans noah är lite velig om han vill åka. Jaja det visar sig vad det kommer att bli...ännu har vi en hel del dagar/veckor/månader kvar innan beach 2014 kommer smygandes ;)
 
Nu tror jag att jag kanske vågar somna....nu har jag övervakat liten höna över en timme,så nu verkar det lungt på kräkfronten. Kan ju vara skönt för min sjuka kropp att få sova någon timme innan jag ska upp med noah och skicka honom med bussen =)
 
Tjillevippen <3 Att uppleva saker tillsammans med sina barn...är sånt dom och jag kommer komma ihåg på åldernshöst <3 det är något vi kommer att skatta åt och minnas tillsammans <3 Tillsammans skapar vi eviga minnen,våra minnen <3 Ehlin,Nicklas,Noah& Thuva<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: