Regn och åter regn..

Vilken lååång helg det har varit...Blivit bjuden på söndagsmiddag hos camilla & mathias lika gott som alltid :) Han är en hejjare på matlagning den där Ernst :) 
Nu är man hemma igen och Thuvisen lagd för kvällen...och självklart sugen på nått Igen..suck...en liten sväng av magkatarr skulle jag tro :/  Alkohol är farligt helt enkelt..pajjar magen totalt..jaja en sockerkaka kastades just in i ugnen :D det ska väl bota suget haha.
 
Den här kommande veckan ska bli både spännande och rolig :) på torsdag är det dax att göra första upplärningskvällen på boendet :)) väntar även flera upplärnings tider på coop :) Mycket nytt nu :) Hoppas innerligt att jag ska trivas på boendet då jag ska tillbringa de flersta nätterna där under sommaren :)
Och på Fredag kommer EHLIN <3 <3 Tänk vad jag saknar henne <3 min lilla tjej ;)
Sen är det ju påsk oxå :)) I love högtider...myspys med god mat med familjen :) (och kanske man får ett påskägg i år oxå haha) 
 
Jaha resten av tråkhelgen blir framför teven...eller rättare sagt gloendes ner i mobilen haha.
Tror att efter en super kul fredag...så käns det ännu mera ensamt...ghaaaa. Men men den känslan försvinner nog oxå snart :)
 
I morgon är det dagis för thuvisen :) nicklas har påsklov. Noah är hos sin papput och kommer hem på onsdag!!
 
Nu va kakan klar...stora steg mot köket ;)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: