Lööövley :)

Lite dåligt med uppdateringar här inne...datorn har krachat här hemma och det är bra jobbigt att blogga på mobilen med feta fingrar :) Blir snart ändring på detta när paddan kommer på fredag :)))
Har som vanligt hänt en hel del...allt från kassörs arbete på coop till fylltratt på bmb haha Har varit lite slak i dag, absolut inte bakis men extremt seg och trött!! Och måste nog till lägga igen...att där alkoholen går in går verkligen vettet ut haha jaja vi hade enormt roligt i alla fall trots över konsumtion av öl...tänk att de sista ölen gjorde att nyckelhålet i dörren krympte..hmm väldigt märkligt ;) men mathias fixade det galant..och det tackar jag för..hade nog annars frysit rumpen av mig om jag skulle ha sovit på altanen haha
Nu ligger jag ner bäddad..huga vad skönt :) Fundrar lite på vad vi ska hitta på i morgon...söndag, tycker söndagar är bra tråkiga, bättre med vardagar...när allt rullar på som vanligt :)
 
Nää Tjillevippen på er <3
Längtar tills på fredag när min Elin kommer hem 💜💜💓<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: