HalliLååå

Hej på er alla mina stalkers ;) 
Här hemma går  det i ett....lite tufft det här med att ha börjat jobba...man hinner liksom inte med allt längre :/ men det är väldigt roligt att jobba i alla fall...så dammråttorna får fortsätta virvla omkring hehe dom får sugas upp när jag har tid till det :)
Nu har jag börjat jobba på mitt nya jobb nr2...ohhh vad jag kommer att trivas där :) är som mitt förra jobb och där trivdes jag som bara den :)  trevlig personal och boenden :) ( i alla fall de personal jag träffat) så känner på mig att sommaren kommer bli kanon :)
Blir lite mycket jobb just nu när man ska försöka hinna med upplärning på två ställen samtidigt...men bara bita ihop några dagar så blir det bättre sen :) i morse började jag sju...det betydde att mina grabbar skulle klara sig själva på morgonen...och klart dom gjorde det :)) mina stora duktiga killar <3 <3 
 
Nya däck är inköpta till bilen....2st..1700?!?!?! Sinnessjukt tycker jag...vilka priser. Är sannerligen inte billigt att ha bil :/
 
Nej nu orkar jag inte hålla ögonen öppna...sov time...
 
Tjillevippen <3 <3  
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: