Tvivale!!!

Är det nå virus som går?? Eller är folk riktigt dumma i huvudet???
Ja den här dagen har bara varit föör mycket...Så helt rätt och slätt är det skönt att den är slut =)
Fattar inte att man kan ljuga och manipulera så man tror sig själv...Är så trött på att folk inte kan stå för de dom gör... I mitt liv finns bara rätt eller fel just nu...jag kämpar på så gott jag kan och sätter mina barn i första rummet. Mina barn kommer alltid först vad det än gäller...och så kommer det ALLTID att vara. Jag har gjort nog med dumma val i mitt liv och det kommer inte hända igen. Alla kan vi fela...men det gäller att erkänna sina fel och brister och utifrån det ställa allt till rätta... Man kan inte gå i ett helt liv och tro att man är felfri..för det är INGEN. Men man kan ju i alla fall göra så gott man kan i alla lägen.
Jag blir ledsen men mest arg....när någon ljuger mig rätt upp i ansiktet..men nog är nog!! Och jag har fått NOG!!! Jag skiter i vad alla andra tror och tror sig veta..för jag VET...och det är min skyldighet att agera så är det bara!! Och har jag orkat det här sista året att kämpa..då orkar jag kämpa lite till!!! Och gäller det mina barn så kämpar jag tills jag stupar....
 
I morgon är det fredag =)) nice med helg...fast alla dagar ser lika dana ut så infinner sig lite extra mys när det är helg =) Man kan lixom lägga lite måsten på hyllan tills på måndag och det är förbaskat skönt =)
Och i morgon får vi ju lite helg besök också...
Idag har jag också bokat lille mans kalas på badhuset =)))  tänk att han fyller nio år..det är inte klokt vad tiden gått fort =)
 
Tack mina älskade föräldrar och vänner för att ni ger mig ett sånt stöd att jag orkar kämpa med allt <3
 
Tjillevippen <3 Det är lättare att bygga starka barn än att laga trasiga vuxna!!!
 
1 Millan skriven

Styrkekramizar till dig!! ♥♥

3 Anonym skriven

Gumman!! Jag tycker du är helt suverän, bäst som har kämpat till det du är idag!! Och vad alla tycker o säger ska du strunta i. Idag lever du för dina barn och alla har vi gjort och gör fel i val i livet men det finns alltid en början på det bättre!!! <3 Det var så himla roligt att träffa den gamla härliga Annica häromdagen.... Så mycket roliga o glade minnen från förr!!! ;)Önskar dig o familjen en toppen helg!!!

2 Millan skriven

Styrkekramizar till dig!! ♥♥

4 Angelica Boudin skriven

Hihi glömde skriva namn på min kommentar... :)))))

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: