Trött Tjej :)

Fina barnen <3 Nicklas,Linnea,Lilly och Thuva <3
Då va denna dag oxå snart slut =) skönt kan jag tycka eftersom jag och Thuva är dunder förkylda :( Tycker nog att jag har lite otur kan man säga..har ju endast varit förkyld heela sommaren..eller läkaren trodde att jag haft allergi. Men jag är i alla fall trött på att snora,hosta,nysa och känna mig helt sänkt :(
Det har varit full rulle sedan igår på dan...igår åt vi kräftor med diverse tillbehör =) I dag har vi haft besök av finaste Camilla med familj <3 och då blev det en blodig biff med massa goda tillbehör och efterrätt =) känns som om man har ätit konstant sen igår hahah magen är ganska uppblåst =)
Har till och med varit ner på stan idag =) och det va då inte igår precis..Nicklas har köpt nya skridskor så i morgon blir det en vända ner till ishallen =) Är lite sugen på att köpa mig ett par jag oxå...hmm har inte åkt grillor sen jag gick i nian tror jag hahah så det skulle vara lite kul att se om man fortfarande kunde =) Ser fram emot denna vecka då det är höst lov =) extra mys pys att få ha grabbarna hemma hela veckan =) sen är det ju resdax igen denna vecka som kommer,inte så långt denna gång bara ca 50mil =)
Nu är det i alla fall sovdax i detta hus =)
 
God natt på er alla <3
 
Tjillevippen <3 Oj..jag är visst oxå ganska bra på att spela spel ;) Om man hade kunnat tävla i memory då hade jag vunnit...för jag glömmer Aldrig :D
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: