Söndag!!

 
Hade skrivit värsta inlägget...men såg nu att det inte kommit med en endaste rad av vad jag hade skrivit :((( ibland kan man bli sur för mindre..jaja så kan det vara!!
Nu kan man luta sig tillbaka och bara njuta i en vecka igen min lilla goa pöjk är hemma igen <3
Den här dagen har jag lite svårt att skriva om känner jag...så jag kör på lite stöd ord bara haha
Ishallen,glada barn,patetiska människor,skratt,löjligt,inställelsesamma människor,håriga leverfläckar,nyfikna människor,lugn,tv,kaffe,glad,trevliga samtal med "hjärtat",idioter,folk som lägger sig i,bil resa,trött,söndagsmys,hamburgare,sängen,städning.......
 
Känner att jag har laddat batterierna denna helg trots att kroppen känns överkörd av förkylningen och sömnbristen gör sig påmind :/ men jag har haft kul och skrattat mycket denna helg och det tror jag mitt psykiska mående behövde..så jag känner mig otroligt stark och det känns skönt =) (bäst att till lägga att jag känner så just nu haha för jag vet att jag är som en tickande bomb..så man vet ju aldrig ;) )
 
Känns skönt med måndag i morgon..en ny vecka med nya utmaningar...och framför allt en vecka med LOV..så jag får mysa med mina grabbar hela dagarna <3
 
Nu är det i alla fall sova som gäller...
 
Tjillevippen <3 varför frågar man inte rakt ut om man är nyfiken och undrar något??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym skriven

Fy för håriga leverfläckar!!

2 Millan skriven

De e folk som måste ha väldigt tråkiga liv som sitter å spekulerar å hittar på egna sanningar!! Kram på dig ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: