Shopping =)

I morgon är det dags för den stora shopping resan :D ska bli kul att komma i väg med brudarna =) 07,00 startar jag pärlan och styr mot Ullared =) Hoppas också att få träffa min blivande man ola-conny  hahaha
Idag har jag och grabbarna varit till badhuset.fyra timmar blev det huga..men tur jag hade trevligt sällskap av Ebba Och Katta..så tiden rann i väg fort =)
Hade lite jobbigt att lämna lilla Thuva till morfar...separations ångest delux hade jag denna gång :( min älskade lilla sötkorv <3 jaja men på fredag är jag ju hemma igen =))
 
Nej nu är det natti natti...
 
 
Tjillevippen <3 Ibland blir man bra full i skratt..och om nu ett gott skratt förlänger livet så lär jag bli bra gammal haha (Hjärtat jag är glad att vi funnit varandra hahaha)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: