Mysig start på dagen =)

God Lunch på er alla =) Fick sov morgon i morse,jag och Thuva släpade oss upp vid tio :D  Dock blev jag väckt av en felringning vid sju klippet..men det va såå skönt att bara kunna vända sig om och sova vidare =) Nu har vi lunchat och snart är det ishallen som gäller igen =) Får helt enkelt bylsa på Thuvisen massa kläder och sen får jag väl hålla mig utomhus så mycket som möjligt så hon slipper andas in den kalla luften. men men allt går bara man vill =) Packar i alla fall med mig KAFFE livets dryck hehe
Thuva är lika snorig idag..verkar vara en envis förkylning..vi laborerar med maten för att få henne att behålla den..och igår kväll funka det i alla fall..halv mat mängd till natten och en Alvedon i förebyggande för smärtan som bara vill komma till natten..funderar lite på om hon kan ha ont i njurarna?? Läkaren vi träffade igår va en ung nynasare..och det funkar inte med lilla Thuva...hon har så många problem så man bör nog vara insatt för att kunna hjälpa. Så vi fick åka hem från barnakuten utan några som helst råd eller hjälp..fast urinstickan va ful...men men har i dag kontaktat hennes ansvariga läkare som ska ringa upp lite senare. Tur man är handlings kraftig och kan ta det mesta i egna händer =)
Jag måste nog ha den sämsta hyres värden på denna planet....han är under allkritik..inte bara att man ska få kämpa med allt thuva har runt sig så ska man behöva kämpa med dom också :/ orken tryter och jag vill att allt ska flyta på smärtfritt!!  Jag vill ha en hyres reducering på grund av fukt och mögelskadan i vardagsrummet..... men va faaaan rent ut sagt att det ska vara så svårt för dom att lyfta luren och svara när man ringer. man messar och ändå ringer dom inte upp....dom lovar att höraav sig men gör det ändå inte...jag är ur LESS!!! Tur man ka åka iväg en sväng med brudarna om någon dag...så man får tänka på nått annat en stund =) Ibland blir det bara för mycket med allt.....
Nähä då va de dags att fixa till sig lite inför kalla hallen =)
 
Tjillevippen <3 Än är inte den sista idioten född....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: