Hello =)

Första dagen på höst lovet blev inte riktigt som jag tänkt mig...Men tack vare älskade mamma <3 så blev första dagen bra för grabbarna och det är ju huvudsaken =) Fixade fika korg åt dom så dom kunde ta med sig till ishallen =) hela 3 1/2 timme spenderade dom där =) det är tur dom har en snäll mormor som kan rycka in i bland <3 Vad skulle vi göra utan mormor och morfar <3 Dom är värda sin vikt i guld <3
Själv fick jag ta med lilla Thuvisen till vårat andra hem...barn akuten :( så där spenderade vi hela dagen...urk! Hon har otur min lilla krigarprinsessa <3 Snorig,febrig,hostig, och självklart så va det nå skit på urinstickan :( lite hög crp också...men vi fick åka hem med is i magen och vänta på att urinodlingen blir klar om ett par dagar :( så nu ber jag till högre makter att vi kan få tid till operationen så fort det bara går. Blir till att slå en pling till Uppsala i morgon!!!
Ligger och kurar under täcket och slö glor på tv..det tar lite på krafterna det här känner jag :/ började kolla på cancer galan men fick lov att byta kanal..är rädd att jag bryter ihop annars...tar så illa vid mig så jag klarar inte av att titta :(
Telefonen ringde lite tidigare i kväll...och det tillhör ju inte vanligheten nu för tiden kan man säga..men det är kanske ett sätt att visa att man bryr sig helt plötsligt hahahaha ja så kan det vara =) blir bara full i skratt =)
Grabbarna + sovaöver kompis har bäddat alla tre i samma rum =) så i kväll lär det väl bli fnitter utan dess like..helt underbart tycker jag =) Det är ofta killarna har natt gäster...känns så himla bra att alla grabbar vill vara här hela tiden =) det värmer i mamma hjärtat =) I morgon blir det friåkning i ishallen innan Noah har träning..så det blir till att bylta på liten sessa overallen..fryser man kan man ju alltid gå ut och värma sig haha
Bakade bullar för inte alls så länge sedan..och kom på idag att dom nästan är slut..hmm och vi som ska ha kalas på söndag för Noah..så måste klämma in lite bullbak denna vecka också =) Full rulle kanelbulle =)
Nej nu ska jag nog ta och baka lite scones...så vi kan natt fika allihopa =)
 
Tjillevippen <3 Kärlek till dom som står mig nära <3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: