Summa summarum :D

Har varit en rolig kryssning till Talinn =) men två dagar med fullspäckat schema så är man lite trött =) 
Tallinn va super fint tycker jag,mycket gamla byggnader =) Dock va det lite kallt så de enda sovernirerna jag och grabbarna köpte va varsin mössa och vantar :D Vi har ätit gott (så nu är det nästan svält som gäller ett tag framöver) Jag och grabbarna har badat och bastat,handlat massa i taxfriin så mitt barskåp är snart fullt och godiset sprutar snart ur öronen på oss alla tre =) Vi kom hem för några timmar sedan och det blev så himla tyst och ensamt trots alla tre kidzen är hemma =) thuva va kanon trött så hon däckade redan nu,nicklas är ute och leker och noah är hos en kompis...så nu är det ensamt och en aningen rastlös är jag :/ skulle nästan velat gå ut och dansa med alla mina väninnor som tydligen ska ut och svira i kväll (lite avis är jag allt) men men vad är en bal på slottet hahaha Får bli en glögg,fötterna på bordet och röven i soffan =)) inte illa det heller faktiskt :D
Kommande vecka är full proppad med to do saker...allt från tandläkar besök till kvartsamtal mm mm
Det går trögt på jobb fronten oxå :( nu är det bara 16 dagar kvar på min föräldrapenning ;( suck!!! jag behöver ett jobb NU!! 
 
Nej nu orkar jag inte svammla mera....ha en trevlig lördagskväll alla där ute <3
 
Tjillevippen <3 Blir en stor suck här bara...
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: