Mysig stund...

Ännu en dag har passerat...dagarna går alldeles för fort :( vill ju inte att Ehlin ska åka tillbaka till Borlänge... :(  Separations ångest redan!! Men men tio mil är ju bättre än andra sidan jordklotet :) 
Idag har Thuva träffat sin pappa,farmor och farfar. Hon är fortfarande väldigt blyg. Hon har även träffat sin sjukgymnast och fått sitt stå skal :)
 
Mitt lilla söta hjärta :) hon blev så glad över att kunna stå "själv" :)
Sen har Noah fått sin efterlängtade Ronaldo frilla :)
 
Sötkorven ♥★♥ blev så fin♥
Efter det va det hockey träning för grabbarna :)
Sen har det bakats lussekissar :) ojoj så stora dom blev haha 
Nu latas det framför teven och tvättas inför kryssningen :)
Visst ja glömde berätta att vi även har haft en mysig stund tillsammans med läxläsning hahaha jag dööör...måste erkänna att vi här hemma tycker att det finns bra mycket  roligare saker att göra tillsammans. Och mysiga stunder har vi hela tiden :D men men det är ju olika det där...
 
Tjillevippen <3 säger som min tandläkare..man kan inte bygga upp nått på ruiner.. ;)
 
1 Åsa Karlsson skriven

Tänk vad stor man blir bara för att man kan stå upp själv. Hon ser väldigt stolt ut. Vad jag har läst så har du varit själv med lillfisen sen start så jag hoppas det inte blir problem för dig nu när hennes pappa blir lite inblandad. Kui annars om han börjar bry sig. Du är stark som fixar så gott som allt själv Annika! Såg att Thuva hade fått dagisplats. Hur funkar det? Får hon assistent? Vad ska du då syssla med? Jobbade du innan graviditeten? Hoppas du får en härlig vecka med barnen! Kram

2 Johanna skriven

supersöta lilla tjejen, så stolt hon ser ut :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: