Mitt på dan :)

Ligger och myser i sängen framför teven :) idag har vi kallt inne 18.7 grader..burr tur mamma och pappa va hit med ett extra element till sovrummet :)
Varit i väg till vårdcentralen med Ehlin,så nu är såret på foten omlagt igen :)
Nicklas är så stolt över sin syster så han ville att hon skulle hämta henne i skolan :D  så han kan visa upp henne :)
Snart kommer lill troll  plus kompis med skolbussen :)
Mys eftermiddag med alla mina fyra troll ♥♡♥
 
Ses senare :)
 
Då va kvällen här igen då :)
Varit med barnen på ikea och ätit julbord :) Det va helt okey :) och vi alla blev mätta!!  Strosade sedan runt lite där inne och de längsta stoppet blev ju så klart inne på game stopp haha sedan lite handling på city gross.
väl hemma kastade jag mig i sängen framför teven..och här ligger jag fortfarande :D skööönt....men en del måsten finns kvar..hänga tvätt och ge Thuvisen sista målet innan man får sluta sina blå :) 
 
Att bli mamma är det bästa jag någonsin varit med om..att få ge kärlek till sina Egna barn är enormt stort. Och att få kärlek i från sina barn är ännu större...
Här är Mina fina barn ♥
 
För evigt i mitt hjärta ♥Älskar er ♥
 
Tjillevippen ♥ glad tjej :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: