Mitt i veckan :)

Tjohoo alla glada och ni mindre glada :D 
Thuvisen vaknade 0520 i morse..huga! Aldeles fööör tidigt enligt mig..hon har ju lixom skämt bort mig med att sova till ca nio varje morgon ..ska det vända nu? Får jag välja så håller vi oss till de rutiner vi redan har hahaha
så när klockan var vid halv nio klippet så hade jag..dammsugit,skurat golv,förberett lunch,tvättat,hängt tvätt och badat Thuvisen ;)  Så resten av denna dag har gått i halv fart..tror jag har fastnat i sängen framför teven..måste ändra på detta..innan jag blir rund som en boll !!  Men mat,godis och bullar är gott och lata sig är skööönt haha
 
Ja ha i morgon åker vi till Tallin :) ska bli kul :)) 
 
Tjillevippen <3  Den som lever får se :)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: