Mitt i natten!!

Mitt i natten. .och har svårt att sova efter en helg med mycket folk och fullt ös :) Trött men ändå pigg..konstigt det där!!  Ligger ned bäddad i sängen med älskade dotter som säng kompis..hon blippar på datorn,och på andra sidan sängen ligger lill hönan och sover så gott i sin säng :) Nicklas sussar sött i sitt rum :) I morgon kommer Noah hem och då har jag alla fyra guldklimpar samlade ♥ Inte ofta det händer när man har en stoor dotter som lämnat boet..så nu njuter jag i fullo :)))) 
Helgen har varit fantastiskt trevlig...lägger in lite bilder i morgon :)))
 
Lägger band på mig hela tiden..men känner att det är svårt.Försöker vara trevlig och hålla mina irritationer för mig själv. Orkar inte bråka...men vissa människor går mig på nerverna... så är det bara!!  
Men jag ska hålla mig ett tag till...så tio djupa andetag. Ska försöka tänka possetivt och hålla skiten i från mig :)
 
I morgon är det en del samtalsmåsten igen...måndag..nya utmaningar,måsten,äventyr och glädje :)
Ska även boka in ett samtal med skolan..då jag inte kände mig bekväm med att ha folk med jag knappt känner...
 
Nu är ert sov dax :))))
 
Tjillevippen <3 Ni är så falskt inställsamma så man fan mår illa!!! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: