Dagen med stort D

Nu är det städat,sängplatser ut  placerade och smörgåstårtorna färdiga :D Bara ett bad och upppiffning kvar sen är jag redo :)) För idag är ingen vanlig dag..idag kommer min älskade Ehlin hem :) ♥ Vi blir hela 17st som ska mysa i dag/kväll :) och hela 11st som ska sova kvar. .så kul/underbart och mysigt :) Blir en sarlig blandning i från Borlänge/västerås och Stockholm :)
 
Igår la jag ut en status på fejjan att jag saknar en riktig man i mitt liv...Det slog mig när jag skjutsade Nicklas till hockeyn att jag faltiskt aldrig varit ihop med en riktig man. Och för att förklara vad jag menar med en riktig man är: en man som värnar,tar hand om sin familj. Som alltid finns där för en. Dom aldrig sviker,ljuger eller är otrogen.Som finns där vid ens sida..i vått och tort,i glädje och i sorg,i motgång och medgång...ja alltså finns där Alltid. En självständig man..En man med pondus..  En sån har jag aldrig haft. ..Men någonstans finns han det vet jag :) Han kanske kommer här på sin vita häst (inte på moppe eller fallfärdig gammal volvo med trasigt avgassystem och silvertejpade dörrar hahaha)  Närå skämt och sido...vi har det bra själva oxå..så jag har inte bråttom..det blir när det blir och händer när det händer :D Alla bra män verkar ju vara upptagna....
 
Nu är det dax att sätta fart innan gästerna anländer :)
 
Tjillevippen♥ Du är fortfarande lika snygg...
1 Millan skriven

Du glömde Ramnäsbor oxå hahaha

Svar: Hahaha räknade inte med oss :)
Lantlolan

3 Hjärtat skriven

Tänk att alla är det :)

Svar:
Lantlolan

2 hjärtat skriven

Han va ju faktiskt riktigt snygg!

Svar: Ja eller hur...men upptagen så klart :/
Lantlolan

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: