Ibland...

Vill man så mycket men inget blir gjort....konstigt det där..men men man ska ju vila när man inte är riktigt kry,så det är väl okey om inte så mycket blir gjort!!
Igår köpte nicklas gta5 och det ska ju tydligen va det bästa spelet någonsin haha enligt nicklas och noah,och det där skylanders spelet va tydligen ingen hit haha ganska tråkigt enligt grabbarna.Så nu blir det till att skaffa mera spel till det nya ps3:t  =) 
 
Lilleman kom hem sent efter cupen i gävle, dom tog sig till final men förlorade den matchen. Men super duktiga hade dom varit alla killar <3 Han va nöjd med dagen/kvällen i gävle och även att få sova över hos Hampuz =) Och jag tackar för att lilleman fick åka med er till gävle =)
 
Förkylningen börjar bli bättre...skööönt kan jag säga =) hoppas på en snorfri morgondag =)
Idag har jag haft mamma och pappa på besök =) räddarna i nöden <3 så nu har jag tankad bil och ett kort att använda nu när en viss herre tömt mitt kont!! Vad skulle jag ta mig till utan dom <3 dom är värda sin vikt i guld <3 älskar er <3
 
I morgon ska det handlas lite inför nyår...ett väldigt liiitet paket med raketer som grabbarna ska få fjutta på vid tolvslaget,sen måte det fyllas på lite i kylen. Framåt kvällskvirran kommer camilla hit och hjälper till att göra panacottan =)
 
Ser fram emot ett nytt år med nya utmaningar....undrar om man ska ha ett nyårslöfte?? nää tror jag hoppar det detta år oxå...skippar löften om träning och allt annat dravvel man ändå aldrig håller..jag säger som jag sa förra året...jag önskar mig,min familj och mina vänner att alla får ett underbart år med mera framgångar än motgångar,jag önskar lycka och välgång,att alla ska få vara friska =) och framför allt så är jag tacksam för allt <3 Ojojoj det va bara fred på jorden som saknades där..kanske skulle anmäla mig till en skönhetstävling hahahahaha
Närå...jag tycker man ska vara mera tacksam för det man har och framför allt vara rädd om det man har <3
Nä nu blev det mycket svammel så här på nattkröken ;)
 
God natt på er!!
 
Tjillevippen <3 Smider lite planer....
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: