Hon vägrar sova...

Kan det vara för att vi vaknade halv elva i morse haha det gick ett dygn på jullovet och vi har helt tappat rutiner och vänt på dygnet..fast det är lite tjusningen av att ha lov haha
Idag har jag verkligen inte gjort någonting..dammsugaren står kvar mitt i hallen där jag ställde den vid lunchtid..jo två maskiner med tvätt har jag tvättat och hängt..men annars har jag slappat framför teven och lekt med thuva :) Går fortfarande med pyamasbyxor och raggisar..och inser nu att det inte är någon ide att byta om hahaha önskar man hade fler av sådana här dagar :)
Tänk att det kan lukta så gott av granen...man blir alldeles varm i kroppen...vill nästan dra in madrassen och sova bredvid granen mysfaktorn är hög i v-rummet :) tror däremot att jag hoppar över madrass grejjen..annars tror väl folk att jag är mer galen än vad jag redan är ;) 
 
I morgon är det poolspel för grabbarna :) och kiosk tjänst för mig och Thuvisen :) Ska bli kul..det är nicklas första match :) och självklart är Noah oxå med :))
 
Annars så får det gärna bli måndag fooort :) Då kommer älskade ehlin hem ♥ som jag har saknat henne♥ Så blir det myskväll med förberedelser inför julafton och självklart bingolotto ♥ Alla fyra barnen samlade och mamma..kan inte bli bättre ♥
 
Tjillevippen <3  Tänk om jag får jobbet...wiiihiii :)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: