Gott och Blandat!

oj..hur ska man sammanfatta alla dessa dagar utan att det ska bli ett milslångt inlägg..
Ligger just nu nerbäddad och sjuk :( Förkyld som bara den..riktigt risig..men men det går väl också över som allt annat.
Hade nog den absolut bästa julafton någonsin :) Grabbarna fick börja morgonen med att öppna ett gemensamt paket :) och det blev jubel av glädje när dom fick se deras nya ps3 :) Att se glädje i sina barns ögon slår allt ♥ Tror alla barn vart nöjda med sina klappar det var allt från present kort på ikea,ica till iPhone och surfplattor :) Vi åt gott och hade det mysigt hela dagen och kvällen :)
Juldagen blev det lite fest och en krogen vända med dotter och kära vänner ♥ Var trevligt..men kan inte tycka att bankiren är nå roligt alls..och inte blir det bättre med otrevlig servitris...Så nästa vända ut blir defenetivt inte bankiren.
Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att spärra konton,appel iden mm mm Då min kära lilla son har lyckats tömma mitt konto genom att köpa uppgraderingar på sina spel på sin iPhone. Så ja nu har jag 5öre på mitt konto och sisodär endast 3veckor kvar tills man får pengar..jippi jag jublar av glädje..NOT!!
Men älskar min lilleman i alla fall ♥ han förstod inte att han laddat hem saker som kostar en förmögenhet.Men nu är hans appel id spärrat och där av blir det inga flera överaskningar :)
I morgon blir det att slappa lite till för att kanske bli frisk :)
 
Tjillevippen<3 Saknar dig Ehlin ♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: