Fundersam....

Tänk att facebook är ju helt korkat igentligen...det blockas till höger och vänster,det spärras så man bara kan se vissa inlägg,intrigerna haglar,smutskastning på högnivå,det klagas och åter klagas,det är bilder på saker så man nästan blir spy färdig.....men ändå är det hela som ett gift hahaha De jag har blockat från min sida är befogade att vara blockade,personerna som är blockade vet oxå varför dom är det =) skulle aldrig blocka folk utan att de viste om anledningen. Tycker många borde kliva ur sin sandlåda och växa upp...våga stå för vad de tycker och tänker....det är ju ens tankar och sätt att handla som gör att vi är just den vi är...eller?? Jag är stolt över den jag är eller har blivit...det är så skönt att äntligen kunna säga vad jag tycker och tänker =) förr va jag mera en som tyckte och tänkte i min ensamhet och gick och morrade för mig själv...hahaha det tog mig många år att komma över min konflikt rädsla...och huga ligen vad skönt det är =) nu går det inte så mycket energi åt att vara sur och bitter...man säger vad man tycker och sen är det över =) fler borde pröva... =) Ingen kör över mig längre..det skulle jag aldrig tillåta..det har blivit krut i den här kärringen hahaha
Nu blev det massa blaha blaha inlägg igen asg...vet inte hur detta kom upp..men men..
 
I morgon är det nyår igen =) Det firas med mina älskade barn,goda vänner,god mat och självklart skumpa och raketer =) Ser fram emot matlagningen..eller jag ser fram emot att sitta och babbla med fina camilla medans Ernst kockar hahahaha Vi tanter har ju trots allt fixat efterätten redan idag =)
 
Tänker inte summera detta år...blir aldeles för långt inlägg....men banne mig 2014 kommer bli mitt och barnens år =))) Man kanske till och med skulle börja fundera på att skaffa en.......hund hahaha
Har ett nyårslöfte.....sluta reta mig på folk som inte är värda att lägga energi på..men har svårt att sluta reta mig på denne..och jag kan inte fatta varför igentligen..men alltså tror denna människa lider av någon form av besatthet och det tycker jag är läskigt!! Men ska i alla fall göra ett försök =)
 
Nu sitter jag här i ett mörkt sovrum med datorn som lyse =) teven har jag så vackert ställt in i noahs rum så att alla barnen kan spela på den i morgon kväll...sen kan man ju undra varför jag ställde in den redan idag...ja det undrar jag oxå hahah men men Thuvisen sover nu så sött så jag får väl masa mig in i vardagsrummet och glo tv =)
 
Tjillevippen Jag brukar säga vad jag tänker. Det är ett stort fel nuförtiden, man blir så lätt missförstådd. // oskar wilde
 
 

 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: