Dagen före...

Uppesittarkväll med bingolotto :) En underbar tradition tycker jag :) det är jag,mamma och grabbarna som kurat upp oss i soffan :) pappa är till Borlänge och hämtar Ehlin :) Hon slutade jobbet halv tio i kväll men hennes älskade morfar stod redo i borlänge när hon slutade ♥ kärlek kallas det ♥
Va bara tvungen att köpa en julklapp till...Längtar efter att få se grabbarnas miner i morgon bitti haha haha :)
Thuva längtar nog oxå efter att få öppna sitt paket...paketet som låter KRAMA MIG som ligger under granen haha :)
Älskade mamma blir kvar här i natt ♥ skönt att ha henne här :)
Den här julen kommer bli den bästa ever :)
 
GOD JUL PÅ ER ALLA ♥
 
Tjillevippen <3 så kan det bli i bland hahaha men jag är NÖJD över mitt köp ;)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: