Mår Inge Bra ALLS :((

Måndag igen då.... haft frossa hela natten efter all sol igår :/ och idag feber och ont i hela kroppen..urk!! Tycker lite synd om mig själv...kan någon komma och pyssla om mig och laga lite god mat ;) Hungrig som attan just nu men orken tryter.....

Helgen har i alla fall varit kanon =) igår fotbolls cup för nicklas =) dom va såå duktiga.
Sen morsdags bingo med mamma...kul trots att jag inte vann..men gratulerar mamma och loredana till vinsten på 900 =)) Spenderade hela dagen med sessan...det är så underbart =))

Sänder massa kärlek till mina fina underbara barn <3 <3 <3

På onsdag är det skolgårdsfest =)) tänk att sommaren redan är här och sommarlovet börjar om bara någon vecka =) Jag själv hoppas att denna sommar går fooort ;)

På Fredag kommer mina lill troll igen <3 <3 hoppas då på fint väder så vi kan vara ute mycket =)

Nää intar ryggläge igen....

Kysssssssssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: