Hello Kära Blogg!!

Har spenderat en stund på att läsa gamla inlägg...hur kul som hellst faktiskt :) Så känner att man helt enkelt måste ta och sätta igång med bloggandet igen =) kul att ha kvar som minne i framtiden!

Jaha vart ska jag börja utan att det blir ett inlägg lika långt som till kina hahha
Har i alla fall bytt komun eller rättare sagt bytt stad och län.Vi Bor nu mera i Torshälla...väldigt vacker stad.Bor väldigt fint, två minuters gångavstånd till vattnet =) Legat där i solgasset idag så nu ser man ut som en julgris haha

Den 21/9 beräknas det lilla Hjärtat <3 att komma till världen =) kan tillägga och looova att detta är den sista lilla som kommer komma...nu får andra stå för samhällets förökning haha
Så alltså idag har jag gått 23 fulla veckor och går in i vecka 24 =) det ska bli spännande med en liten men är väldigt nervös och faktiskt lite rädd inför förlossningen..jaaaa jag vet jag har tre sen innan men jag är rädd ändå :/

Mina andra tre.. elin har hunnit blitt 17 år och nicklas blir 9 år om ett par veckor och lilla noah blir 8 år till hösten =)) tiden bara rusar iväg...och det betyder?? att jag måste bara bli yngre och yngre eller?? hahaha

Det mesta sniglar sig fram just nu....sjukskriven= uppe länge på kvällar, sover lääänge på mornarna...
Känns som om jag bara väntar och väntar.....men undrar vad fan jag väntar på??? att himlen ska rasa ner??? att gud ska knacka på min dörr?? att postkodslotteriet kommer och ger mig massa pengar???  ja....den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!!!

Nej om jag nu skulle ta och gå och sova....fortsätter mera i morgon och tar och lägger in lite bilder i från de två årena som gått =))

Kyssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: