Fredag Igen då =)

Jaha då va det helg igen då.... tycker veckorna bara far förbi..hmm nu kom det igen vad väntar jag på?? haha har ni nått svar får ni gärna berätta det ;)

I natt har jag huserat hos min kära väninna...skönt med lite sällskap =) men känner att jag är lite trött idag..lite sömn och blev väckt av telefonen och av ett mindre trevligt samtal....men men de på soc sköter väl bara sitt jobb(får man väl tänka).

Måste villigt erkänna att idag skulle jag vilja ta en öl och svänga mina lurviga haha men men kan väl egentligen svänga de lurviga utan ölen ;) men i denna värme skulle det smaka gott!!

Idag ska de väl fyllas upp i skåpena och en tur till öb för att kolla in lite små saker =) alltid lika kul att få handla..det gör gott i själen för en stund i alla fall :) Ser fram emot Ullaredsresan som komma skall om någon vecka =)

Nog för en stund....återkommer senare....tjing!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: